loading...
روابط زناشویی و بهداشت خانواده
جواد و دوستان . بازدید : 2159 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Sex Positions(حالتهای مناسب برای آمیزش)

برای دیدن انواع روشهای امیزش با عکس روی همین نوشته کلیک کنید

 

برای معاشقه و انجام عمل جنسی، پوزیشن یا وضعیتهای مختلفی وجود دارد. در این مقاله چند نکته مهم در مورد اهمیت آن را بیان می کنیم .
تغییر پوزیشن در هنگام آمیزش میتواند لذت جنسی را برای زن و شوهر بیشتر کند. این تغییر وضعیت گاهی میتواند برای زوجین سرگرم کننده و حتی خنده دار هم باشد. با تجربه وضعیت جدیدی، روابط جنسی شما از یکنواختی خارج شده و شما و شریک جنسیتان بیشتر تحریک شده و لذت بیشتری از آمیزش می برید. و با اشتیاق بیشتری روابط جنسی را ادامه خواهید داد. همچنین توجه نمایید که آهنگ، سرعت و زاویه ورود آلت شوهر هم به اندازه وضعیت های مختلف در روابط جنسی مهم بوده و باید به آنها هم توجه داشته باشید.
آقایان با تجربه بهنگام آمیزش مرتب از یک حالت به حالت دیگر تغییر وضعیت داده، باعث می شوند خود و همسرشان لذت بیشتری از عمل جنسی ببرند.

تنها به یک حالت نباید آمیزش را انجام داد. این کار هم خسته کننده است و هم خیلی لذتبخش نخواهد بود. استفاده از دست کم دو یا سه حالت مختلف باعث راحتی و جذابتر شدن آمیزش می شود و همچنین در ارضا شدن زن و شوهرها، تغییر حالت موثر می باشد. این حرکات باید با ظرافت و مهارت باشد، شما باید در زمان مناسب از یک موقعیت به موقعیت دیگری تغییر وضعیت دهید ولی هرگز در این کار عجله نکنید و ناشی نباشید.
با تغییر در زاویه ورود آلت یا تغییر وضعیت میتوانید قسمتهای مختلف واژن همسرتان را تحریک نمایید. بعضی از وضعیت ها برای تحریک کلیتوریس، بعضی دیگر برای فروکردن عمیق آلت و بعضی هم برای تحریک داخل واژن مناسب تر هستند. در بعضی وضعیتها آقا کنترل بیشتری روی انزال داشته و میتواند مدت طولانی تری آمیزش نماید. شما باید همه وضعیت های آمیزش را تجربه کرده و وضعیت مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب نمایید.
درهربار عمل جنسی چند وضعیت جدید را تمرین کنید ولی هرگز در اینکار عجله نداشته باشید. معمولا" بهترین زمان برای تغییر وضعیت هنگامی است که به شدت تحریک شده و به انزال نزدیک شده اید. در این لحظه بعد از کمی مکث و تغییر وضعیت، دوباره شروع به آمیزش نمایید. به این ترتیب قادر خواهید بود برای مدت طولانی تری رابطه جنسی داشته و دیرتر به انزال برسید.
همیشه از همسر خود در مورد تغییر وضعیت سوال کنید. شاید همسرتان در یک وضعیت خاص راحت تر به اوج لذت جنسی برسد. هیچ دلیلی برای تغییر وضعیت در حالتیکه هردو شما از آن لذت میبرید وجود ندارد.
1- (تصویر شمارة 1 در پوشة (Images:
 این حرکت جنسی یکی از حرکات با کیفیت و سالم در زمینه حرکات جنسی می باشد. این حرکت جزء حرکات پایه ای بوده و تقریباً بیشتر ملزومات یک حرکت مفید را دارا می باشد و در صورت اجرای صحیح آن زوجین و خصوصاً خانم ها از آن لذت فراوانی را خواهند برد.این حرکت برای زوجهای جوان بدلیل اینکه هنوز با هم از نظر جنسی به اصلاح با هم جور نشده اند بسیار توصیه می شود و باعث می گردد که این یکسانی هر چه سریعتر رخ دهد.
در این حرکت خانم تقریباً بر روی شکم می خوابد البته خانم بر روی آرنج دستان و زانوی پاهای خود می باشد و آقا هم بروی همسرش تقریباً دراز می کشد. و کف دستان خود را بر روی زمین می گذارد تا از آنان بعنوان کمک استفاده کند. اما آقایان سعی کنند برای اینکه بار احساسی بهتری را در رابطه ایجاد نمایند، بطور کامل بروی همسر خود دراز کشیده و وزن بدن خود را بروی سائدهای خود تحمل کند.سپس وی می تواند دستهای همسرش را در دستهای خود گرفته و با فشارهای لذت بخش و عاشقانه ای که به وی وارد می آورد رسیدن به اوج لذت جنسی را در همسرش تسهیل نماید.
در این حرکت راحتی اندام خانم بطور کامل مورد توجه قرار داده شده است. همچنین با قرار دادن تعدادی بالش در زیر شکم خانم، این امکان برای وی بوجود می آید که, وی وزن خود را بروی آنها انداخته و همینطور بدون هیچ فشاری، وزن بدن شوهر خود را تحمل کند.

نکته اینکه در این حرکت بالشتها را در بخش تحتانی قرار خانم قرار دهید چراکه اینگونه سَر و بخش بالایی خانم بسمت پایین قرار می گیرد و شیب حاصله باعث می شود که باسن خانم بطور کامل بالا آمده و در رابطه تسهیل ایجاد شود.
این حرکت برای خانم های باردار که قصد ایجاد رابطه را دارند توصیه می شود. برای این دسته از خانم ها رابطه بشکل فیزیکی فوق تشکیل می گردد اما دیگر آقا نباید وزن خود را بروی همسرش بیاندازد و بطور کامل باید خود را از بدن همسر خود جدا نگه دارد. قرار دادن بالشت زیر شکم خانم رابطه را از نظر ایمنی برای مادر و بچه تضمین می نماید.

آقا هر دو پای همسرش را در اطراف خود قرار میدهد و خود در میان آنها قرار می گیرد. آقا در این حرکت پاهای خود را به هم چسبانده و از ماهیچه های کمر برای ایجاد وضعیت حرکتی استفاده می کند. در لحظاتی که زوجین قصد بالاتر بردن سرعت و شدت بخشیدن به رابطه را دارند، آقا می بایست از همسرش جدا شده و کاملاً صاف قرار بگیرد. سپس با دستان خود مچ پاهای همسرش را در اختیار می گیرد و می تواند سرعت رابطه را تا هر میزان که مطلوب باشد افزایش دهد.
برای آن دسته از آقایانی که بدلیل استفاده از مواد جانبی یا کهولت و یا موارد دیگر دچار دیر انزالی شده اند توصیه می شود با تغییر وضعیت پاها بشکل معکوس این ضعف را جبران نمایند. بدین صورت که اینبار خانم پاهای خود را جمع کرده و باعث بسته شدن بیشتر رانها می شود و آقا پاهای خود را باز کرده و در طرفین همسرش قرار می دهد.

در این حرکت امکان نفوذ هم برای واژن و هم برای مقعد براحتی وجود دارد و نفوذ بصورت مطلوبی انجام خواهد گرفت. حرکت فوق از نظر بار احساسی دارای کیفیت مطلوبی است. در زمانهایی که آقا به انزال نزدیک می شود می تواند بدون تغییر حالت دست از فعالیت کشیده و مشغول معاشقه با همسرش گردد تا از هیجان انزال خارج گردد. آقا براحتی می تواند بخش پشت و کمر همسر خود را نوازش کرده و یا حتی آن را مالش دهد. امکان نوازش و دسترسی به سینه های خانم در طول رابطه کاملاً وجود دارد و آقا می تواند برای بهتر شدن کیفیت، در طول رابطه همانطور که آنان را در اختیار دارد اندکی سینه ها را بسمت جلو ماساژ دهد. امکان نوازش و بوسیدن لاله های گوش، گردن، شانه ها و لبهای خانم براحتی وجود دارد و همچنین آقا امکان این را هم دارد که در طول رابطه به آرامی در گوش همسرش نجوا کند و شراییط ایده آلی برای وی فراهم سازد. حتی خانم نیز در این حرکت این امکان را دارد که ساق پای خود را به رانهای شوهرش بمالد و اینگونه می تواند بار احساسی لذت بخشی را برای وی فراهم کند.

البته باید خاطر نشان کرد که در این حرکت خانم عموماً امکان نوازش چندانی را در اختیار ندارد و این حرکت ایده آل آندسته از خانم هایست که ترجیح می دهند در طول رابطه کاملآُ به آنها غلبه گردد و بطور کامل در اختیار قرار گیرند. این حرکت همچنین برای خانم های فربه و دارای وزن بالا مناسب می باشد بشرطی که بخاطر بیاورند مطلبی را که در ارتباط با بالا آوردن باسن برای آنها قبلاً ذکر کرده بودم. چرا که بالشت برای خانم های دارای وزن بالا عملاً فقط وزن راتحمل می کند و دیگر نمی تواند باعث گردد که باسن نیز بالا قرار گیرد در نتیجه ای گروه از خانم ها باید خود نیز سعی نمایند که کمر را به اصطلاح بشکنند و امکان دسترسی صحیح را فراهم آورند.

این حرکت جنسی بیشتر مناسب در طول رابطه است اما براحتی برای حرکت پایانی نیز کاربرد دارد. چرا که بخاطر فیزیک خاص امکان جدا سازی سریع زوجین از یکدیگر براحتی وجو دارد و آنها می توانند بدون نگرانی رابطه را به مرحله انزال و اوج لذت جنسی برسانند.
این حالت شیوه های مختلفی را هم شامل می شود: خانم زانو زده و پشت به شوهرش قرار می گیرد. و خانم می تواند بدن خود را به تخت، میز یا مبل تکیه داده و  یا در حالت ساده بصورت به اصطلاح چهار دست و پا باشد و شوهرش بر روی زانوهای خود قرار گیرد و آمیزش را شروع کند. و یا خانم بر روش شکم کاملاً  خوابیده و شوهرش دمرو بر روی همسرش می خوابد. و عمده وزن بدن بر روی زانوها و آرنج ها قرار می گیرد.
2- (تصویر شمارة 2 در پوشة (Images:
می توان گفت که این حرکت بیشتر مورد پسند خانم ها می باشد. چون خانم هایی که دچار مشکل رسیدن به اوج لذت جنسی هستند برایشان مناسب است.
در این حالت آقا بروی زمین به پشت دراز کشیده و خانم بر روی آلت تناسلی شوهرش و روبروی صورت هم قرار می گیرد. به طوری که پاهای خانم در دو طرف بدن شوهرش باشد. دستان آقا در این وضعیت دارای قدرت بازی بالایی هستند. در بعضی وضعیت ها آقا به دلیل فعالیت که خسته است و نیاز به استراحت دارد اما نمیخوا هد که رابطه قطع شود، این حالت مناسب است و میتواند دستان را به زیر سر گذاشته و استراحت کند چرا که با این کار میتواند یک کشیدگی در بدن خود ایجاد کند که کاملاً در رفع خستگی مناسب است. همچنین آقا میتواند با دستان خود سینه های همسرش را گرفته و آنها را مالش دهد. حتی گاهی با انگشت می تواند نوک آنها را تا حدی فشار دهد. چرا که با این کار درد کوچک و لذت بخشی را در بدن همسر خود ایجاد میکند. در این حالت امکان بوسیدن همسر نیز وجود دارد. بعضی خانمها از مکیدن انگشت احساس خوبی دارند. آقا میتواند با یک دست سینه همسرش را مالش داده و یکی از انگشتان دست دیگر را در اختیار همسرش قرار دهد تا با مکیدن ان حس شیرینی در وی ایجاد شود.
مورد دیگر اینکه آقا میتواند دستان خود را به روی باسن همسرش قرار داده و با فشار دادن باسن به سمت پایین نفوذ را عمیقتر کرده و یا در کنترل رسیدن به اوج لذت جنسی شرکت کند.
در این حرکت عموماً خانم ها به راحتی به لذت جنسی میرسند. بهتر است که کنترل را کاملاً به خانم سپرده شود. (همچنین خانم میتواند ثابت مانده و اجازه دهد که شوهرش با تکانی که در کمر خود ایجاد میکند کنترل لذت جنسی را عهده دار بشد.)
خانم ها در این حالت با استفاده از حرکت موجی شکل در کمر به راحتی قادر هستند که خود را به اوج لذت جنسی برسند. این حالت نفوذ کاملا عمیقی را برای خانم ها به وجود خواهد آورد. این حرکت برای خانم های فربه و خانم هایی که باسن بزرگی دارند توصیه میشود.
وضعیت نوازشی در این حالت وضعیت معمولی می باشد. آقا امکان تحریک بدن همسر و نوازش آن را دارا می باشد. توانایی تحریک اعضای بدن زوجین توسط یکدیگر، توانایی حرکت خانم، قابلیت دستیابی به کلیتوریس و توانایی دیدین آلت تناسلی خانم توسط شوهرش را نباید نادیده گرفت.
بهتر است که در این وضعیت آقا از قدرت کلام و صحبت های جنسی و عاطفی استفاده نماید و در هنگام رابطه با استفاده از کلام همسرش را مورد معاشقه قرار دهد.
وضعیت لذت جنسی و ارضا شدن در این حرکت برای خانم ایده آل است اما برای شوهرش ممکن است وضعیت خوبی نباشد. (در لحظات بحرانی انزال امکان جدا شدن زوجین از یکدیگر نیست.)
3- (تصویر شمارة 3 در پوشة (Images:
البته این حالت را هم به شیوه های مختلفی می توان انجام داد. در یک وضعیت زوجین انگشان دست یکدیگر را در هم قرار داده و دستان هم را می گیرند و خانم با حالت نشسته آمیزش را انجام می دهد. و یا خانم به حالت چمباتمه بر روی آلت تناسلی شوهرش قرار می گیرد. و یا اینبار آقا زانو زده، دستها را از پشت جهت نگهداری بدن به زمین تکیه می دهد و همسرش بر روی آلت تناسلی وی قرار می گیرد.
برای تحریک کلیتوریس وضعیتی که شوهر در بالا باشد مناسبتر است.همچنین همسرتان می تواند هنگام وارد بردن آلت شما، پاهای خود را کاملا بهم بچسباند تا هردوی شما لذت بیشتری ببرید.
وضعیت پهلو به پهلو برای زوج هایی که دوست دارند تماس زیادی با بدن یکدیگر داشته باشند مناسب است.
در حالت ایستاده می توانید یکی از پاهای همسر خود را بالا بگیرید و باعث تنگتر شدن واژن شوید و آمیزش را انجام دهید.
بنابراین دقت نمایید که حالت ها و وضعیهای مختلف چگونه می توانند باعث جذابیت و زیبایی یک رابطه جنسی شوند علاوه بر اینکه بسیار لذتبخش خواهد بود. و چگونه برخی حالتها در ارضا کردن همسر می تواند بسیار موثر باشند و رضایت کامل همسر را به دنبال خواهد داشت.
حالات مختلف نزديکي بين زن و مرد
حالت اول:
اين سنتي ترين نوع آميزش است که بسياري براي اولين بار آن را انجام مي دهند و بدين صورت است که زن در زير قرار گرفته و پاهاي خود را به اندازه اي که احساس راحتي کند باز مي کند و مرد در ميان پاهاي زن دراز کشيده و عمل دخول را انجام مي دهد. در اين حالت بهتر است که هراز چند گاهي مرد تمام بدن خود را با بدن زن تماس دهد,
حالت دوم:
اين نوع آميزش را اصطلاحا پهلو به پهلو مي‌نامند. در اين حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابيده و عمل دخول را انجام مي‌دهند. البته مي‌شود حالت اول را به اين حالت پيوند زد، يعني به همان صورتکه مرد روي زن قرار گرفته بود دوتايي به پهلو بخوابند.
در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها، بهتر است که آن را به عهده خانم گذاشت تا به هر صورتيکه راحت تر است، آنگونه انتخاب کند. در اين حالت از آنجايي که اکثر نقاط بدن مرد و زن با يکديگر در تماس خواهند بود لذت بيشتري عايد طرفين مي‌شود. اين حالت از آنجا که زن متحمل فشار زيادي نمي‌شود و آزادي عمل مناسبتري دارا خواهد بود، در بين خانمها طرفداران زيادي دارد.
سکس در زمان حاملگي:
در دوران حاملگي بدن زنان دچار تغييرات فيزيکي و دروني ميشود. اين تغييرات ميتواند در برخي از زنها منجر به افزايش تمايل جنسي و در برخي منجر به کاهش و حتي زدگي از تمايل جنسي در طول دوران حاملگي گردد. از آن جا که برخوردهاي زن و مرد و فشاري که بر بدن خانمها در هنگام نزديکي وارد مي شود ممکن است به جنين آسيب وارد کند لازم است تا سکس در هنگام بارداري زن با ملايمت و احتياط انجام شود.
روش سگي:
در اين روش زن زانو زده و مرد از عقب دخول را انجام مي دهد. براي استفاده از اين روش در زمان بارداري زن بايد کف زمين خم شده و تمام قسمتهاي سينه و دستان خود را روي زمين بگذارد به طوري که هيچ فشاري بر شکمش وارد نشود. در اين حالت بهتر است چند بالش نرم در زير شکم و سينه زن قرار گيرد تا فشار کمتري بر زن وارد شود.
روش پهلو به پهلو:
در هنگام حاملگي بايد از عقب انجام شود يعني مرد پشت سر زن دراز بکشد و زن پاهاي خود را باز کند تا نزديکي صورت بگيرد.
روش هايي که زن در بالا و مرد در زير قرار دارند:
اين روشها براي نزديکي از راه مقعد و براي خانم هايي که جثه بسيار کوچکتري از شريک جنسي خود دارند نيز بسيار مناسب هستند.
پا در هوا:
اين حالت از ميسيونري که قبلا توضيحات مختصري در مورد آن داديم از زمانهاي قديم مرسوم بوده. زن براي لذت بيشتر مي تواند پاها را جمع کرده به صورتي که کف پاها بر زمين (تخت) باشد.اين عمل باعث کوتاه شدن طول کروکس و وجينا مي شود (کروکس ناحيه داخلي الت زنانه بحساب مي آيد که تنگ تر از نقاط ديگر است) و نتيجه کار تحريک بيشتر ناحيه جي اسپات مي شود. اين عمل ممکن است ايجاد اسايش بيشتر براي زن نمايد و حتي به زن امکان حرکت موضون مرد را مي دهد و همچنين قدرت کنترل بر رو حرکات.
يکي ديگر از اين حالات قرار دادن پا ها بر روي شانه هاي مرد است. در اين حالت دخول به حد اکثر خود رسيده و همچنان تحريک ناحيه جي اسپات ادامه خواهد داشت. اما اين حالت مضرات خود را هم دارد. همانگونه که گفتيم تحريک کليترس يکي از مهم ترين عوامل ارگاسم است (بايد در نظر داشت که در افراد مختلف اين حالت متفاوت است و ميزانهاي متفاوتي نيز دارد) و از طرف ديگر فشار زياد به کروکس مي تواند باعث ناراحتي زن گردد. از ديگر موارد مي توان به غير عادي بودن اين حالت اشاره کرد که خود از نظر روحي بر روي زن تاثير ميگزارد.
............................................................................................................................
طراحی صفحات، جمع آوری متون و مرتب کردن آنها از:
卐 THE GREAT RACIST  卐
M O R T E Z A K A M R A N  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی